Friday, April 2, 2010

SALAhkaH aKu?????


huh... aku xpuas ati lgsung r... salah ker aku bla aku update blog aku... ada pulak org yg xpuas hati... aku ada perasaan jugak..salah ker aku cter apa yg aku nk dlm blog aku... yg ada xpuas hati apa hal pulak... hati aku dh dimiliki dan aku nk menjadi diri aku....

SALAH KER?????????????????????????????????????????????????
Salah ker aku nk luah aku gembira aku sedeh aku bosan aki kecewa aku terharu

Salah ker?????



aku mengadu kat blog aku nie.......
TAK FAHAM BETUL AKU.... MANUSIA PENUH DENGAN EGO SENDIRI... hormatlah aku,aku ada perasaan jugak... biar lah aku luahkan kat blog aku.... salah ker bila aku merindui seseorang???? rindu 2 kan kurniaan dari Allah jugak..... Entah laaaa,mcm2 kerenah dunia nie... perlu ker aku ikut cakap org lain untuk kawal hidup aku????Padahal org 2 xde apa2 pn dlm hidup aku... dia bnyk mengguris perasaan aku... ini semua dunia punya hal.....

AKU BETUL BETUL KECEWA............

AKU MAHU MENJADI AKU....
AKU ADALAH AKU...........
AKU MENGHORMATI ENGKAU
SEPERTI AKU MENGHORMATI DIRI AKU...



No comments: