Thursday, July 29, 2010

terhangat dan tersangat......


salam semua.....
huhu,saje nk kongsi cerita.. aku jaln2 di KLCC last week, punya rami manusia, yg berjalan sorang ada, bekeluarga ada, berpimpin tngn ada, berpelukan ada, yg bergurau2 ada, marah2 ada.. pendek kata mcm2 ragam ada depan mata aku.... tp yg sgt mendukacitakan hampir 90% pakaian mereka yg lalu didepanku adalah menjolok mata, tiada pakaian lain kah??? fesyen kah?? trend?? atau pn suka2?? ntah lew kan..aku pn tiada jawapan..... ok, nie satu kes pulak.. die org yg berpeluk2, tetiba terfikir pulak aku.. diorg sume nie dh kwen ke.. bkn main mesra lg... ntah lew.. aku pn tiada jawapan..... aku pn bkan lew baik sgt,tp aku harap aku akan bertambah baik, dapat bimbing diri aku , keluarga aku dan org sekeliling aku. jgn jd mcm dlm gmbr nie sudah lew.. mula2 suar pnjg.. last2 kecik jer pakaiaannya...

Aku termenung mengenangkan dosa2 aku yg lalu..
Ya Allah Ampunkalah segala dosa2 ku bersama pasanganku...
hanya syurgaMu yg kami harapkan..... Permudahkan kami ke syurga Mu Ya Allah.

No comments: