Friday, October 17, 2008

Salam perjuangan...

Bismillahirrahmanirrahim...

Salam semua. Alhamdulillah, dpt bersua di alam siber ini. Minggu nie saya msih sbuk dgn industri di kilang, mkin nk hbs nie, mkin bnyk pulak keje rasanya. nk demam pn ada rasanya. Nasib baik ada yg sudi tolong dan bantu saya, Terima kasih kpd yg memahami tugas yg saya lakukan di kilang. Moga Allah membalas jasa kpd semua yg membantu saya.. Sibuk2, sempat juga rakan2 sekilang dtg berhari raya ke rumah saya pd mlm selasa kelmarin.. Segala kekurangan harap dimaafi. Mengenai take over government, rakan saya yg berhubung rapat dgn Yb DS Anwar memberitahu, ianya semakin hampir. Hanya tggu faktor teknikal dan strategi politik sahaja. Sama2 doakan kejayaan untuk kesejahteraan bersama dan kemakmuran ekonomi Malaysia tercinta. Ok, sebentar lg saya kongsi info terbaru bersama anda semua.

No comments: